"Spórolós" 50 millió forintos új Mercedes-AMG jött Magyarországra
Megkezdődött a 4 hengeres motorral szerelt hátsókerék-hajtású Mercedes-AMG GT 43 hazai forgalmazása.
Megkezdődött a 4 hengeres motorral szerelt hátsókerék-hajtású Mercedes-AMG GT 43 hazai forgalmazása.
A Volkswagen teljesen megújult középkategóriás SUV-ja a 2 literes TDI-egység erősebb verziójával is elérhető.
A szép emlékű CLK mintájára a C- és az E-osztályos kupé/kabrió közötti határmezsgye elmosására hivatott a vadonatúj Mercedes CLE, mely felüdülést jelent a mindent elárasztó SUV-ok láttán megfáradt retináink számára. De vajon van-e olyan jó a CLE, mint amennyire tetszetős?
Mostantól már nemcsak kupé, hanem vászontetős verzióban is kapható a Mercedes CLE.
Megérkezett a nyolcadik generációs Golf ráncfelvarrt változatának sportos GTI kivitele.
Itt a megoldás arra az esetre, ha valaki egy kicsit sportosabbá szeretné tenni kényelmes V-Klasséjét.
A japán gyártó újdonságába gázolajat kell tankolni, de a hajtásban többek közt egy kis villanymotor is részt vesz.
Picit rangon aluli egy 4 hengeres motor az Audi flagship szedánjában, még akkor is, ha villanymotorral van támogatva.
A bőven 45 millió forint felett nyitó új sportterepjáró 3,5 másodperc alatt pattan fel álló helyzetből 100-as tempóra.
A Volvo anyacégének legfrissebb modellje egy hibrid hajtásláncú és klasszikus vonalvezetésű szedán.
A vadonatúj BAC Mono R bőven kevesebb mint 3 másodperc alatt pattan fel álló helyzetből 100-as tempóra.
Sokan lenézik a 4 hengeres erőforrást, de az új Mustang ezzel a motorral is igen komoly gyorsulásra képes.
Két turbó segíti a W221-es S-Klasse legkisebb motorja presztízsének legalább minimális mértékben történő növelését.
A megrendelők többsége egyértelműen az 5 literes blokknak szavaz bizalmat.
Nem, ez most kivételesen nem egy újabb elektromos hajtásláncú magas építésű SUV.
A patinás olasz 2 literes 16 szelepes turbómotorjában sikerült még találni néhány eddig szunnyadó lóerőt.
A V6-os egységet lágyhibrid 4 hengeres hajtáslánc váltotta az AMG GLC 43-ban.
Megérkezett a bajor gyártó legkisebb divatterepjárójának legsportosabb verziója.
A szedán és kombi változatban egyaránt készülő, rekorderős 4 hengeres motorral szerelt sportos csúcsmodell indulóára 45 millió forint felett alakul.
Az új CT6 4,4 centiméterrel hosszabb az aktuális Mercedes S-osztály alapmodelljénél.